wiersz#18 -Do Siostry-

Najpiękniejsze lata w życiu
mówi siostra- są przede mną
Polegają na utyciu
w szczerą miłość, niedaremną
"Z wiekiem Kocha się inaczej"
siostry słowa- co do joty
Myśl ma na to: "Ja zobaczę"
poczekajmy do północy
Kiedy zegar raz zabije
ja otworzę śpiące oczy
We wskazówki wzrok swój wbiję
będę liczył te stukoty
Już dwanaście dzwonów było
wybrzmiewają w głowie gęstnie
Moje serce łzę spuściło
mija dzień gdy za Nią tęsknie
Teraz widzisz siostra rozpacz?
nawet spać ja już nie mogę
Możesz teraz mnie wychłostać
mogę krwią splamić podłogę...
Tak ja raźny swej miłości
że za setki lat przykładnie
Trwać ja będę w tej pewności
Poza Marią nie ma żadnej
"Siedemnaście lat dopiero..."
i co z tego jak Kochamy?
Nie jest przecie to aferą
tylko wcześniej zaczynamy
Napisałaś coś szczerego
"wady ludzi też widzimy
Jednak my pomimo czegoś
tak ich Kochać potrafimy"
Sama widzisz
kochasz swego
mnie się dziwisz?
Jej wiernego...
"Jak się niedajboże skończy
to Ty bardzo to przeżyjesz"
Moje serce z Jej się łączy
kiedy "skończy"- śmierć mnie zmyje.