Mówią

Mówią miłość jedna jest. No i jest :) -piękna, powodująca naszą radość ze świata, porównywana do słońca życia, wesołej melodii pustyni. Dziś z czystym sumieniem napisać, powiedzieć, zaśpiewać, zatańczyć mogę że moja... taką właśnie miłością jest.

Wiecie że idą Walentynki? Mam plan co Jej kupić. Chciałbym aby ten prezent coś znaczył, takie duże COŚ. Wymyśliłem zdjęcie, Nasze, wspólne, gdzie jesteśmy tylko my zbliżeni do siebie policzkami, na odwrocie umieszczę swoją myśl, ale Jej o niej nie powiem... może kiedyś o niej się dowie- jak wyjmie zdjęcie bo włożę je w antyramę ;) Jednak potrzebne jest jeszcze uczucie, zdjęcie będzie gestem. Uczuciem będzie... babeczka ;) Dlaczego babeczka? Liczy się symbolika, ja wiem, że Ona chciałaby ją dostać... chodzi o to że jest to rzecz banalna, a cieszy ;) Na koniec kino, bo skarży się że jej jeszcze na żadną randkę nie zabrałem :D