piosenka #2 -Whisky-

1. Mam w ręku bilet
bilet zawiezie mnie gdzie chce
Może za chwilę
już tu nie będzie nigdy mnie

Może za chwilę
zanurzę sztylet w serce me
Sztylet to bilet
który zabierze mnie gdzie chce

REF:

Utraciłem już nadzieję, że cokolwiek w życiu zmienię
tą nadzieją byłaś Ty, lecz zostały tylko łzy
mokre łzy


ooo gdzie jesteś moja whisky
jak mam żyć dalej bez Ciebie
nie ma w butli nawet łyżki
może odnajdę trochę w niebie!

2. Wyruszam w świat
bo tutaj już mnie nie potrzeba
W ręku kwiat
może zabierze mnie do nieba

Taki piękny
a przecież w raju piękne rzeczy
Niedostępny
bo ma osoba z kwiatem przeczy!

REF:

Utraciłem już nadzieję, że cokolwiek w życiu zmienię
tą nadzieją byłaś Ty, lecz zostały tylko łzy
mokre łzy


ooo gdzie jesteś moja whisky
jak mam żyć dalej bez Ciebie
nie ma w butli nawet łyżki
może odnajdę trochę w niebie!

3. Nie ma nadzieji
zaczynam bluesa, idę w cień
Nic się nie zmieni
jutro nastanie ten sam dzień

A kiedy umrę
ludzie nie przejmą nawet się
Robię już trumnę
żeby zakończyć życia sen

REF:

Utraciłem już nadzieję, że cokolwiek w życiu zmienię
tą nadzieją byłaś Ty, lecz zostały tylko łzy
mokre łzy


ooo gdzie jesteś moja whisky
jak mam żyć dalej bez Ciebie
nie ma w butli nawet łyżki
może odnajdę trochę w niebie!

4. Słońce zachodzi
idę do sklepu znaleźć sie
Whisky nadchodzi
jutro zaczynam ten sam dzień...