Rasistowskie Krasnale

Kupa dupa
dupa Kupa
Ząb żółwika
kość Rubika
Włos łonowy
ślepej krowy
Zsiadłe mleko
od Benego

Tak podśpiewując, krzywy krasnal w Krasnym lesie mieszał wielki dziurawy gar z małym śmierdzącym murzynem w środku.

Sierść kocura
rdzawa rura
Anal kulki
kokosowe wiórki
Dwa pająki
kilo mąki

Murzyn bacznie mu się przyglądał, był w lekkim otępieniu. Wydarzenia ostatnich godzin pamiętał jak przez mgłę...

...jestem w domu, siedzę sobie
lewą ręką jaja skrobie
Słysze obcy głos za drzwiami:
kurwa murzyn idziesz z nami!!
Drzwi z zawiasów wypadają
do pokoju sie wlewają
Trzy krasnale...
walnął jeden mnie po pale
A!! Mój chuj!! Krzyczę z bólem
i przytomność swą straciłem...

Murzyn ocknął się z bolesnych wspomnień, jego uwagę przykuło dziwne zjawisko na niebie. Nagle zrobiło się bardzo jasno. Krasnal krzyknął:

A!! Kosmici! Ja pierdolę!
kiedy od nich się wyzwolę?!
krasny wyjął swą giwerę
Żryjcie ołów!
co za połów! xD
statek obcych zarył w ziemię.

Murzyn z tego przedstawienia wywnioskował że goście znają się bardzo dobrze, jednak nie tracił czasu na dalsze rozwodzenie sie nad tą sprawą- ruszył do ucieczki.

Biegnie murzyn, ciemny las
-kurwa! Gówno po sam pas!
drugie, trzecie, kto tak sra?!
gdzie nie biegnę- leży kupa!
Murzyn biegnie, dyszy, sapie
zaraz krasnal znów go złapie
Złapał zbiega
reszta skrzatów już dobiega...

CDN.