wiersz #9 -Do Marii-

Piszesz Skarbie do mnie słowa
"pewno mu się nie spodoba"
Tego nie wiesz, boisz się
mej krytyki, pusty lęk
"Kiedy patrze na Twe oczy"
Twoje słowa- tekst uroczy
Dalsza część jest ciut za długa
lecz przytoczyć nam się uda
"Nie mogę się nad niczym skupić"
treść tak długa wiersz zadupi
Spróbuj krócej, może tak:
"Na niczym się nie skupiam jak...
...jak Twe oczy patrzą w kwiat
Kwiat miłości co w mej duszy
słowo Kocham z wolna kruszy
Patrząc w kwiat, widzisz jak
Kocham Cię, ponad świat"
Rym banalny
no... normalny
Chcę pokazać tylko Tobie
jak rymować możesz sobie
"Kiedy stoisz tuż obok mnie"
słowo tuż nie klei się
"Kiedy stoisz obok mnie
to krępuje, ani drgnę
Wszystko wokół zatrzymujesz
mą energię absorbujesz?
Nigdy nie wiem co mam mówi
ć
gdy Twój głos do mnie przemówi
Kiedy grasz- magiczny czas
moje serce bije bass"
Zobacz Skarbie- słowo w słowo
ja cytuje, lecz myślowo
Poukłada, poprzewraca
piękny wiersz wnet do nas wraca
Idźmy dalej słowo czeka
a nie lubi jak się zwleka
"Patrzysz na mnie z fascynacją"
(słowo: zawsze, opuś
ć z gracją)
"z taką pewną awizacją
Wzrokiem swoim, tym odważnym
jak bym była Ci kimś ważnym"

Zakończyłem Twą wypowiedź
jednak dodam swoją spowiedź
"Jak bym była Ci kimś ważnym"
wyraz jak bym mnie tu drażni
Skarbie moje
ja pitole!!!
Ile dziewek Kocham w świecie?
z którą chce mie
ć swoje dziecię?
Z Tobą piękna, ma jedyna
cudna, śliczna, no! dziewczyna
Moja Mario, znowu szlochasz?
wytrzyj nochal
Ja Cię Kocham